Άλλη μία εμπλοκή στο θέμα της καθαριότητας απειλεί να μετατρέψει σε σκουπιδότοπο το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Όπως αναφέρεται σε χθεσινή ανακοίνωση των πρυτανικών αρχών, την ημέρα υπογραφής της σύμβασης που θα έλυνε προσωρινά το θέμα της καθαριότητας, μέχρι να κατακυρωθεί ο μεγάλος διαγωνισμός, «ανταγωνίστρια εταιρεία, νομίμως αποκλεισθείσα από τους διαγωνισμούς», κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά, μπλοκάροντας τη διαδικασία.
Οι πρυτανικές αρχές μιλούν για «νεοελληνική πονηρία» και δηλώνουν ότι «θα προσφύγουν σε οποιοδήποτε εναλλακτικό μέσο διαθέτουν ώστε το χρονίζον πρόβλημα της καθαριότητας να αντιμετωπιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο». Ταυτόχρονα, ζητούν την κατανόηση όλων των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας, τονίζοντας ότι «η διαδικασία αυτή αποδεικνύεται στην πράξη ατελέσφορη για τις υπηρεσιακές μας δυνατότητες ή κατώτερη εκείνων της νεοελληνικής πονηρίας».