Τέλος στη ζωή του έβαλε χθες ένας αστυνομικός. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο 32χρονος αυτόχειρας νοσηλευόταν από προχθές στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο μετά την πρώτη του απόπειρα αυτοκτονίας. Χθες το απόγευμα βγήκε στο μπαλκόνι του νοσοκομείου και μπροστά στα μάτια της μητέρας του βούτηξε στο κενό.