Θεσσαλονίκη
Οι κάτοικοι της ΒΑ Χαλκιδικής, που αντιδρούν στα περιβαλλοντοκτόνα σχέδια της Ελληνικός Χρυσός στην περιοχή τους, δεν «αναστέλλουν» τον αγώνα τους ενάντια στην εξόρυξη χρυσού στις Σκουριές ούτε την προεκλογική περίοδο.
Έτσι, το περασμένο Σάββατο ανέβηκαν στην περιοχή Χοντρό Δέντρο και στην κυριολεξία έκτισαν τοίχο κάθετα στον δρόμο που οδηγεί στο εργοτάξιο της Ελληνικός Χρυσός, στις Σκουριές, εμποδίζοντας τα φορτηγά της εταιρείας να περάσουν. Όταν τελείωσαν το έργο τους, ανάρτησαν πάνω στο τοίχο ένα πανό που ανέγραφε «Χτίζουμε την ενότητα - Χρόνια πολλά, κ. Στρατουδάκη...». Η παρουσία της αστυνομίας αυτή τη φορά ήταν διακριτική και δεν υπήρξαν εντάσεις. Οι κάτοικοι δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον πολυετή αγώνα τους μέχρι να δικαιωθούν και να ματαιωθεί η εξόρυξη χρυσού στις Σκουριές.