Για τις δύο Γερμανίες μίλησε ο καθηγητής Οικονομικής Θεωρίας, Γ. Βαρουφάκης, για τη Γερμανία που "πετάει" και τη Γερμανία των επίσημα αναγνωρισμένων εργαζόμενων πτωχών, το πρωί στον ΑΝΤ1 ενώ υποστήριξε ότι η σύγκρουση μεταξύ Ουάσιγκτον και Βερολίνου που υπάρχει είναι ένα ισχυρό χαρτί διαπραγμάτευσης που πρέπει να αξιοποιήσει η χώρα.
Πιο συγκεκριμένα είπε: «Υπάρχει η Γερμανία η οποία ‘πετάει'. Και ‘πετάει' για δύο λόγους: πρώτον, λόγω των κεφαλαιακών ροών από την υπόλοιπη Ευρωζώνη στις τράπεζες της Φρανκφούρτης και δεύτερον, οι πολύ μεγάλες βιομηχανίες εξακολουθούν να πηγαίνουν πάρα πολύ καλά στις εξαγωγές στην Ασία, κάτι το οποίο όμως, είναι περιορισμένης ισχύος και διάρκειας. Και υπάρχει και η δεύτερη Γερμανία: Τα τελευταία 15 χρόνια έχει τριπλασιαστεί ο αριθμός των Γερμανών πολιτών που το γερμανικό κράτος χαρακτηρίζει εργαζόμενους πτωχούς. Άνθρωποι που εργάζονται μεν, αλλά τα έσοδά τους δεν επαρκούν για να καλύψουν τις βασικές τους βιοποριστικές ανάγκες».