Οι υπηρεσίες υγείας και αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων στο Βερολίνο απέκλεισαν κέντρο εύρεσης εργασίας και διακόμισαν μια γυναίκα που έχει συμπτώματα τα οποία παραπέμπουν σε μόλυνση από τον ιό Έμπολα, ιδίως υψηλό πυρετό, σε νοσοκομείο, όπως μετέδωσαν γερμανικά μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα το πλήρωμα ενός ασθενοφόρου.
Όπως μεταδίδει το Spiegel, η γυναίκα είχε όλα τα τυπικά συμπτώματα της λοίμωξης, ανάμεσά τους και υψηλό πυρετό. Σύμφωνα με την Berliner Zeitung η γυναίκα κατάγεται από χώρα της δυτικής Αφρικής και φέρεται να είχε έρθει σε επαφή στην πατρίδα της με ασθενείς που έπασχαν από Έμπολα.
Η 30χρονη έχει μεταφερθεί σε θάλαμο απομόνωσης νοσοκομείου του Βερολίνου. Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν και όσοι είχαν έρθει σε επαφή με τη γυναίκα, ενώ στους υπόλοιπους επιτράπηκε να φύγουν.