Παπαηλιού για ΟΠΕΚΕΠΕ / Σκάνδαλο με σφραγίδα και υπογραφές της κυβέρνησης των «αρίστων» του «καθεστώτος Μητσοτάκη Όπως και σε άλλες περιπτώσεις, όταν αναδεικνύονται κυβερνητικές ατασθαλίες, επιχειρείται συγκάλυψη - «Παλιά μου τέχνη κόσκινο» 25.05.25 23:03
Ράνια Σβίγκου / Αναγκαίες οι κοινές πρωτοβουλίες για τη Γάζα «Η εκκωφαντική σιωπή του κυρίου Μητσοτάκη ενώπιον της ιστορικής πρόκλησης να ταχθεί με την πλευρά του δικαίου, δεν είναι ουδετερότητα. Είναι συνενοχή» 25.05.25 17:49
Φάμελλος σε κυβέρνηση / Δεν δεχόμαστε να νομιμοποιείτε δια της σιωπής σας τα εγκλήματα στη Γάζα «Κύριοι της κυβέρνησης δεν δεχόμαστε να νομιμοποιείτε δια της σιωπής σας τα εγκλήματα στη Γάζα και τον θάνατο χιλιάδων αμάχων και ιδίως μικρών παιδιών» 25.05.25 16:37
Κυριάκος Μητσοτάκης / «Σιγή ιχθύος» για τη Γάζα, πανηγυρισμοί για το Final Four Αποθεώνει το αθλητικό γίγνεσθαι και την «ευρωπαϊκή αναγνώριση», αδιαφορεί για τις γενοκτονικές στρατιωτικές επιχειρήσεις και τον λιμό στη Γάζα 25.05.25 16:17
Νίκος Παππάς / Ο Μητσοτάκης έχει την κεντρική ευθύνη για τα Τέμπη «Κάποιους βολεύει να είναι στο στόχαστρο μόνο ο Καραμανλής. Οι εργαζόμενοι είχαν προειδοποιήσει και τον Μητσοτάκη, ήδη από το 2021» 25.05.25 15:50
Γάζα / Η κοινή παρέμβαση Φάμελλου, Κουτσούμπα, Χαρίτση, Κωνσταντοπούλου προς Μητσοτάκη Τι ζητούν οι κοινοβουλευτικές ομάδες της αντιπολίτευσης από Μητσοτάκη και Γεραπετρίτη για την εν εξελίξει γενοκτονία των Παλαιστινίων 25.05.25 12:55
Παίζει τα ρέστα του Καιροί δύσκολοι για τον Μητσοτάκ που ρίχνει στη μάχη παλιά και φρεσκοξεσκονισμένα ιδεολογικά όπλα για να ξεγελάσει τους κουρασμένους από την αβεβαιότητα πολίτες 25.05.25 07:01
Φάμελλος στο Second European Business Summit / Η ελληνική οικονομία χρειάζεται σχέδιο- Ο Μητσοτάκης την έχει αφήσει στον αυτόματο πιλότο Μιλώντας στο περιθώριο του συνεδρίου, ο Σωκράτης Φάμελλος αναφέρθηκε στην εφαρμογή εναλλακτικών πολιτικών για τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων 24.05.25 17:15
Μαρία Καρυστιανού / Η ανάρτησή της για τις μητέρες της Γάζας - «Να σταθούμε στην σωστή πλευρά της ιστορίας» Καταδικάζει την στάση της κυβέρνησης - «Τώρα μας καταδικάζουν και ως συνεργούς σε δολοφονίες άμαχου πληθυσμού, σε δολοφονίες παιδιών» 24.05.25 15:57
Η μονιμότητα είναι κακή… εκτός αν λέγεσαι Μητσοτάκης Και πού ακούστηκε, παρακαλώ, πολιτικός της ΝΔ να ενοχλείται από τη μονιμότητα; Αυτό είναι σαν εστιάτορας να έχει αλλεργία στο λάδι 24.05.25 12:27