Και τώρα τρέχουν οι Γερμανοί! Δεν πρόλαβε να δημοσιευθεί η είδηση ότι η Βουλή θα συστήσει διακομματική επιτροπή για τις γερμανικές αποζημιώσεις (κάτι που είχε αποφασιστεί πριν από δύο χρόνια...) και η πρεσβεία της άρχισε να κινητοποιείται. Ο αναπληρωτής πρέσβης της Γερμανίας Κλέμενς Ζέμτνερ συναντήθηκε με τον Μανώλη Γλέζο στο γραφείο του στη Βουλή, ώστε να συζητήσουν τις διμερείς επαφές Ελλάδας - Γερμανίας εν όψει των επικείμενων επισήμων γερμανικών επισκέψεων στη χώρα μας. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ έθεσε επίσης το ζήτημα των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα.
Μαθαίνουμε ότι θα υπάρξει και νέα συνάντηση μόλις ο νέος πρέσβης της Γερμανίας στην Ελλάδα αναλάβει επίσημα καθήκοντα.
Κ.Που.