Πόσα θέλει τελικά ο άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος; Όχι πολλά, όχι σύνθετα, αλλά τις μικρές χαρές της ζωής, από αυτές που το καλοκαιράκι προσφέρει απλόχερα. Αλλά παρακαλούμε το σχόλιο αυτό να μείνει μεταξύ μας. Μην το πάρει χαμπάρι ο Στουρνάρας και μας αφήσει μόνο δύο κυβικά άμμο να ξαπλώνουμε ή σκαρφιστεί κανέναν τρόπο να φορολογήσει τη μικρή και μεσαία απόλαυση του καλοκαιριού...