Live τώρα    
ΚΚΕ: Το χαράτσι ήρθε για να μείνει
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΚΚΕ: Το χαράτσι ήρθε για να μείνει

Το χαράτσι στα ακίνητα ήρθε για να μείνει, σχολίασε το ΚΚΕ, ασκώντας κριτική στην κυβέρνηση και την τρόικα για εμπαιγμό του ελληνικού λαού, με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις που κάνουν λόγο για αναστολή της απόσυρσης του ειδικού τέλους στα ακίνητα μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ. Μόνη λύση για τα λαϊκά στρώματα, τονίζει η σχετική ανακοίνωση, είναι ο ξεσηκωμός ενάντια στην πολιτική των μονοπωλίων.

“Όλοι έχουν καταλάβει ότι τίποτα προσωρινό δεν υπάρχει στη βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική. Το άδικο χαράτσι το έβαλαν για να μείνει, ανεξάρτητα από τη μορφή που θα έχει”, τονίζει το ΚΚΕ. Και προσθέτει: “Το ζήτημα είναι τα λαϊκά στρώματα να το πάρουν απόφαση και να υψώσουν το ανάστημά τους απέναντι στο χαράτσι και στους εξοντωτικούς φόρους, στο σφαγείο των μισθών και την ανεργία, για να βάλουν τέλος στις άγριες θυσίες προς όφελος των μονοπωλίων”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0