* Σε ταραχή η Ν.Δ., μιλάει για παρέμβαση στη Δικαιοσύνη και παράβαση της διάκρισης των εξουσιών από την κυβέρνηση
* Σπασμωδικές αντιδράσεις από τους εμπλεκόμενους: Αμφισβητούν τους μάρτυρες, απειλούν με μηνύσεις και μιλούν για σκευωρία
* Στα 3 δισ. ευρώ η ζημία που υπέστη το Δημόσιο από τις συναλλαγές του με τη Novartis. Τα 23 δισ. αγγίζει η ζημία από το 2000 μέχρι το 2015 από την πρακτική όλων των φαρμακοβιομηχανιών