“Υπάρχει μια ανάγκη να μπει τάξη σε ένα άναρχο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο” δήλωσε (ρ/σ Αθήνα 9.84) ο Θ. Θεοχαρόπουλος, πρόεδρος της ΔΗΜ.ΑΡ. και συνεργαζόμενος με το ΠΑΣΟΚ στο πλαίσιο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, ασκώντας όμως παράλληλα κριτική στην κυβέρνηση για τις τέσσερις άδειες.
Παράλληλα άσκησε κριτική στη Ν.Δ. για τη στάση της αναφέροντας ότι σε περίπτωση νέας κυβέρνησης δεν μένει στατικός ένας νόμος, ωστόσο “η λογική της πλήρους κατάργησης δεν καταλαβαίνει κανείς τι θα επιφέρει. Ποια είναι η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας αν το καταργήσει δεν λέει”.