Στις 3 Οκωβρίου 2012, ο Γιάννης Ραγκούσης ανακοινώνει την αποχώρησή του από το ΠΑΣΟΚ (επί προεδρίας Βενιζέλου), με αφορμή την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ. Με ανακοίνωση - καταπέλτη που είχε εκδώσει τότε, τόνιζε ότι “το ποτήρι ξεχείλισε”, κατήγγειλε τους χειρισμούς που έγιναν με τη λίστα, και κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ αναφέροντας ότι “έχουν επικρατήσει πλήρως οι αντιλήψεις και οι πρακτικές του πολιτικού κατεστημένου της Μεταπολίτευσης".
Σε χθεσινή συνέντευξή του (ρ/σ Alpha) ο πρώην υπουργός και νυν επικεφαλής της κίνησης “Επόμενη Ελλάδα”, δήλωσε ότι ουσιαστικά τότε έμαθε κι εκείνος ότι η λίστα Λαγκάρντ είχε έρθε στην Ελλάδα από το 2010: “Ήμουν τότε στην Πάρο, έτυχε να είμαι με κάτι φίλους. Όταν κοινολογήθηκε ότι είχε έρθει η λίστα Λαγκάρντ από το 2010, μου κόπηκαν τα πόδια. Και λόγω του ρόλου μου είχα μπει μπροστά στον αγώνα να περικοπούν δαπάνες, να γίνουν περικοπές μισθών και συντάξεων. Το ζούσα τότε. Με πονούσε. Όταν έμαθα ότι υπήρχε η λίστα Λαγκάρντ κι εμένα δεν μου είχαν πει τίποτα, είπα 'ώς εδώ και μη παρέκει'”. Είπε ότι έτσι αποφάσισε να “πάει σπίτι του” για 4 χρόνια και να μη γίνει γυρολόγος, αν και είχε προτάσεις.
Ν. ΛΙΟΝ.