Live τώρα    
Πλήρης διαφάνεια στα κανάλια με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή / Όλα στο φως για να βγουν στον "αέρα"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Πλήρης διαφάνεια στα κανάλια με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή / Όλα στο φως για να βγουν στον "αέρα"

Κανόνες ισονομίας, διαφάνειας και εύρυθμης λειτουργίας στον ραδιοτηλεοπτικό χώρο καθιερώνει για πρώτη φορά έπειτα από 25 χρόνια το νομοσχέδιο για τα ΜΜΕ που κατατέθηκε χθες και από σήμερα συζητείται στη Βουλή. Οι άδειες λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού, που για τους πανελλαδικής εμβέλειας θα κυμαίνονται μεταξύ 5 με 8, θα χορηγηθούν από το ΕΣΡ έπειτα από διεθνή διαγωνισμό, η συμμετοχή στον οποίο προϋποθέτει φορολογική, ασφαλιστική και τραπεζική ενημερότητα, δηλαδή ρύθμιση των σχετικών οφειλών.

Η διαφάνεια επιβάλλεται πρωτίστως με την ονομαστικοποίηση των μετοχών μέχρι φυσικού προσώπου αν πρόκειται για εταιρείες της ημεδαπής και μέχρι ποσοστού 1% για εταιρείες με έδρα τρίτες χώρες. Δι' αυτού του τρόπου εξουδετερώνονται ουσιαστικά οι περίφημες off shore στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των μέσων ενημέρωσης και η συνακόλουθη συγκέντρωσή τους σε λίγα χέρια. Επίσης, προστατεύονται οι θέσεις εργασίας στα κανάλια με τη θέσπιση συγκεκριμένων κριτηρίων για τη χορήγηση της άδειας.

* Απαιτείται φορολογική, ασφαλιστική και τραπεζική ενημερότητα

* "Κόκκινο" στις off shore με ονομαστικοποίηση μετοχών

* Προστασία των θέσεων εργασίας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0