Την πρόθεση της Ν.Δ. -ή, τουλάχιστον, μερίδας της- για "διαπραγμάτευση" με την κυβέρνηση επί του περιεχομένου της κυβερνητικής πολιτικής αποκάλυψε χθες στη Βουλή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης αμέσως μετά τις 23 του μηνός.
"Θα ψηφίσουμε και σήμερα, και στις 23. Αλλά μετά θα δούμε τι θα κάνουμε, διότι α λα καρτ κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες δεν υπάρχουν. Δεν θα περιμένετε από κάποιους να ψηφίζουν τα μέτρα και μετά θα ψάχνετε άλλες πλειοψηφίες για να ψηφίζετε τερατουργήματα σαν αυτά που κάνει ο κ. Μπαλτάς" είπε χαρακτηριστικά ο Κυρ. Μητσοτάκης, δείχνοντας στη συνέχεια τη "διάθεση" της Ν.Δ. να διεκδικήσει μερίδιο στη χάραξη της κυβερνητικής πολιτικής: "Η συμφωνία είναι εξαιρετικά επώδυνη. Επιλέξατε ως πολιτική επιλογή να καλύψετε το κενό με αύξηση φόρων. Θα μπορούσατε να επιλέξετε ισοδύναμα δημοσιονομικά μέτρα. Υπάρχουν ακόμη περιθώρια" είπε ο Κυρ. Μητσοτάκης, φέρνοντας ως παράδειγμα το "ασφαλιστικό ταμείο της ΔΕΗ". "Γιατί να επιδοτούμε ακόμη και σήμερα το ασφαλιστικό ταμείο της ΔΕΗ με 600 εκατομμύρια; Για να πετύχει αυτή η συμφωνία, δεν αρκεί να εφαρμόζουμε επιλεκτικά κάποια μέτρα. Τα ισοδύναμα μέτρα τα οποία θα αντισταθμίσουν την υφεσιακή επίπτωση της αύξησης των φορολογικών συντελεστών, είναι οι διαρθρωτικές αλλαγές. Για τις οποίες η Ν.Δ. έδωσε αγώνα", συνέχισε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Παράλληλα, καταλήγοντας, ο κ. Μητσοτάκης είπε ένα "μεγάλο ευχαριστώ" στους βουλευτές της Ν.Δ., υπογραμμίζοντας με νόημα ότι "αναλαμβάνουν ένα βάρος που δεν τους αναλογεί. Θα υπερψηφίσουν μέτρα από ευρωπαϊκή συνείδηση, όχι από κομματική πειθαρχία".