Live τώρα    
ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ / "Δεν υπάρχουν α λα καρτ κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ / "Δεν υπάρχουν α λα καρτ κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες"

Την πρόθεση της Ν.Δ. -ή, τουλάχιστον, μερίδας της- για "διαπραγμάτευση" με την κυβέρνηση επί του περιεχομένου της κυβερνητικής πολιτικής αποκάλυψε χθες στη Βουλή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης αμέσως μετά τις 23 του μηνός.

"Θα ψηφίσουμε και σήμερα, και στις 23. Αλλά μετά θα δούμε τι θα κάνουμε, διότι α λα καρτ κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες δεν υπάρχουν. Δεν θα περιμένετε από κάποιους να ψηφίζουν τα μέτρα και μετά θα ψάχνετε άλλες πλειοψηφίες για να ψηφίζετε τερατουργήματα σαν αυτά που κάνει ο κ. Μπαλτάς" είπε χαρακτηριστικά ο Κυρ. Μητσοτάκης, δείχνοντας στη συνέχεια τη "διάθεση" της Ν.Δ. να διεκδικήσει μερίδιο στη χάραξη της κυβερνητικής πολιτικής: "Η συμφωνία είναι εξαιρετικά επώδυνη. Επιλέξατε ως πολιτική επιλογή να καλύψετε το κενό με αύξηση φόρων. Θα μπορούσατε να επιλέξετε ισοδύναμα δημοσιονομικά μέτρα. Υπάρχουν ακόμη περιθώρια" είπε ο Κυρ. Μητσοτάκης, φέρνοντας ως παράδειγμα το "ασφαλιστικό ταμείο της ΔΕΗ". "Γιατί να επιδοτούμε ακόμη και σήμερα το ασφαλιστικό ταμείο της ΔΕΗ με 600 εκατομμύρια; Για να πετύχει αυτή η συμφωνία, δεν αρκεί να εφαρμόζουμε επιλεκτικά κάποια μέτρα. Τα ισοδύναμα μέτρα τα οποία θα αντισταθμίσουν την υφεσιακή επίπτωση της αύξησης των φορολογικών συντελεστών, είναι οι διαρθρωτικές αλλαγές. Για τις οποίες η Ν.Δ. έδωσε αγώνα", συνέχισε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Παράλληλα, καταλήγοντας, ο κ. Μητσοτάκης είπε ένα "μεγάλο ευχαριστώ" στους βουλευτές της Ν.Δ., υπογραμμίζοντας με νόημα ότι "αναλαμβάνουν ένα βάρος που δεν τους αναλογεί. Θα υπερψηφίσουν μέτρα από ευρωπαϊκή συνείδηση, όχι από κομματική πειθαρχία".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0