Παρά την απόφαση της διάσκεψης των προέδρων να ολοκληρωθεί η συζήτηση τα μεσάνυχτα, η Ζωή Κωνταντοπούλου έθεσε θέμα διάρκειας της συζήτησης ανεβαίνοντας στο προεδρείο το απόγευμα. Η κ. Κωνσταντοπούλου θέλησε να θέσει προς ψήφιση από την ολομέλεια την πρότασή της να συνεδριάσει όλη τη νύχτα η ολομέλεια και να ξεκινήσει η ψηφοφορία στις 6 το πρωί.
Παίρνοντας τον λόγο από την πλευρά της κυβέρνησης ο υπουργός Εσωτερικών Ν. Βούτσης, συντάχθηκε με την απόφαση της διάσκεψης των προέδρων, ενώ κανείς άλλος δεν πήρε τον λόγο. Ο υπουργός Εσωτερικών ζήτησε να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα, θυμίζοντας μάλιστα πως ήδη από την προηγούμενη μέρα η κυβέρνηση είχε τονίσει πως ήθελε να έχει περάσει ο νόμος μέχρι τα μεσάνυχτα. "Από χθες είχαμε εκφράσει αυτό το αίτημα και είναι στη γνώση σας" είπε ο Ν. Βούτσης, επισημαίνοντας πως οι επιτροπές έπρεπε να έχουν γίνει από την προηγούμενη, ώστε να υπάρχει περισσότερος χρόνος. Δεδομένης της πίεσης χρόνου, συμπλήρωσε, θα πρέπει να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που έθεσε η πλειοψηφία της διάσκεψης. Η Ζ. Κωνσταντοπούλου επέμεινε και ακολούθησε ψηφοφορία όπου απορρίφθηκε δι' ανατάσεως της χειρός η πρότασή της, την οποία υποστήριξαν άλλοι δυο βουλευτές. Μετά την ψηφοφορία, η κ. Κωνσταντοπούλου αποχώρησε από το προεδρείο, δίνοντας τη θέση της στον αντιπρόεδρο Αλ. Μητρόπουλο, που προήδρευσε της όλης διαδικασίας. Κατεβαίνοντας από την έδρα, η Ζ. Κωνσταντοπούλου ευχήθηκε "αυτή η διαδικασία να είναι η πρώτη και η τελευταία που διεξάγεται με αυτό τον τρόπο".