«Όταν καταψηφίζει ένας υπουργός, στέλνει και την παραίτησή του», είπε ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργος Σταθάκης μιλώντας στον ΣΚΑΪ αναφερόμενος στους υπουργούς της κυβέρνησης που κρατούν αποστάσεις από τη συμφωνία, σημειώνοντας παράλληλα ότι δεν έχει διαβάσει ποτέ κάτι «άξιο λόγου» ως εναλλακτική για έξοδο από το ευρώ.
Όσον αφορά τις δηλώσεις του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε αλλά και του Γιάνη Βαρουφάκη για παράλληλο νόμισμα, ο υπουργός διευκρίνισε ότι «το παράλληλο νόμισμα είναι μια εντελώς παραπλανητική ιδέα». «Την τελευταία φορά που η Ελλάδα είχε παράλληλο νόμισμα ήταν το 1945 και διεθνώς ανήκει στον 19ο αιώνα». «Ας σοβαρευτούμε... Στον σύγχρονο κόσμο δεν υπάρχει καμία έννοια παράλληλου νομίσματος. Μπορεί να έχεις μόνο τοπικά δίκτυα με παράλληλο νόμισμα, όχι περιφερειακά» δήλωσε.
Ερωτηθείς για την ομάδα Βαρουφάκη και τις προετοιμασίες εξόδου από το ευρώ, τόνισε: «Δεν έχω εικόνα για το έργο της ομάδας του κ. Βαρουφάκη. Στο οικονομικό επιτελείο εγώ δεν είδα ποτέ τέτοιο πόρισμα».
Ο υπουργός Οικονομίας δήλωσε ότι στο Eurogroup της 20ής Φεβρουαρίου η κυβέρνηση συμφώνησε χωρίς να εξασφαλίσει τη χρηματοδότησή της: «Έπρεπε να είχαμε δείξει μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, επίμονη και διάθεση να φτάσουμε σε συμφωνία που να διατηρεί και τα τρία σημεία που θέλαμε» πρόσθεσε ακόμη.
Όσον αφορά το κούρεμα των καταθέσεων, ο υπουργός είπε: «Τα 25 δισ. για τις τράπεζες αποκλείουν 100% το κούρεμα».
Γ.Α.