Live τώρα    
Π. Λαφαζάνης: Κυβέρνηση και πρωθυπουργός να πάρουν πίσω τη συμφωνία πριν από τις οριστικές αποφάσεις της Βουλής
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Π. Λαφαζάνης: Κυβέρνηση και πρωθυπουργός να πάρουν πίσω τη συμφωνία πριν από τις οριστικές αποφάσεις της Βουλής

Σταθερό «όχι» στη συμφωνία διατυπώνει η Αριστερή Πλατφόρμα, ζητώντας από τον πρωθυπουργό να μην την στηρίξει (τη συμφωνία) έστω και τώρα, αναζητώντας εναλλακτικούς δρόμους. Δεδομένου πάντως ότι υπάρχει «βροχή» γεγονότων, δεν είναι υπερβολή να πει κανείς ότι τα στελέχη της διαμορφώνουν την τακτική τους μέρα τη μέρα (χθες το βράδυ πραγματοποίησαν ευρεία σύσκεψη σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας).

Στο θέμα παρενέβη με νέα δήλωση, χθες, ο Παναγιώτης Λαφαζάνης: «Η συμφωνία που συνομολογήθηκε με τους 'θεσμούς' είναι απαράδεκτη», υποστηρίζει σε αυτήν και «δεν αξίζει να την χρεωθούν ένα ριζοσπαστικό κόμμα, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, και μια μαχόμενη κυβέρνηση, που υποσχέθηκε την κατάργηση των Μνημονίων και της λιτότητας.

Οι λεγόμενοι εταίροι και πρώτα απ' όλα το γερμανικό κατεστημένο συμπεριφέρθηκαν απέναντι στη χώρα μας ως να είναι αποικία τους και ως στυγνοί εκβιαστές και 'οικονομικοί δολοφόνοι'».

Και σε μια φράση - κλειδί, «με τη συμφωνία αυτή πάει να ακυρωθεί στην πράξη η λαϊκή εντολή και το περήφανο Όχι του ελληνικού λαού στο δημοψήφισμα. Αυτή η συμφωνία μπορεί να περάσει από τη Βουλή με τη συνδρομή των ψήφων της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού. Δεν θα περάσει, όμως, στον λαό, ο οποίος θα την ακυρώσει στην πράξη με την ενότητα και τους αγώνες του», σύμφωνα με την οπτική του υπουργού Παραγωγικής Ανασυγκρότησης.

Απευθυνόμενος δε προς το Μέγαρο Μαξίμου, αναφέρει: "Η κυβέρνηση και ο ίδιος ο πρωθυπουργός, έστω και στο και πέντε, έχουν την ευχέρεια και τη δυνατότητα να επανατοποθετηθούν και να πάρουν πίσω τη συμφωνία, πριν ληφθούν τελικές και οριστικές αποφάσεις στη Βουλή. Η Ελλάδα είχε και έχει εναλλακτική λύση απέναντι στη συμφωνία. Το δίλημμα των πιστωτών", καταλήγει, "συνθηκολόγηση ή καταστροφή, είναι ψεύτικο και τρομοκρατικό και έχει καταρρεύσει στη λαϊκή συνείδηση".

«Δεν θα ψηφίσω τη συμφωνία», ξεκαθάρισε η αντιπρόεδρος της Βουλής Δέσποινα Χαραλαμπίδου (στον Ρ/Σ Βήμα FM), είπε όμως και κάτι άλλο: «Εξελέγην με το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ... δεν θα παραδώσω την έδρα μου».

Αίσθηση, εν τω μεταξύ, προκαλεί η παρέμβαση του βουλευτή Ζήση Ζάννα -στο facebook-, στην οποία συνοδεύει το σχόλιό του με μια σημαία της Ε.Ε., όπου όμως τα αστέρια σχηματίζουν τη σβάστικα. Και στο σχόλιο, «ευρωπαϊκό πραξικόπημα σε εξέλιξη. Θέλουν τον απόλυτο διασυρμό της κυβέρνησης και της χώρας. Μόνη πλέον επιλογή η ρήξη. Ο λαός μας είναι αποφασισμένος, δεν υποχωρεί μπροστά σε απειλές και εκβιασμούς».

Σε συνέχεια του ενωτικού κλίματος που κυριάρχησε στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας, το μέλος της Σόφη Παπαδόγιαννη χαρακτήρισε «αδιαπραγμάτευτη» την ενότητα του ΣΥΡΙΖΑ, προτάσσοντας ταυτόχρονα την ανάγκη διαφύλαξης της αξιοπιστίας του κόμματος και του διαχωρισμού του από το πολιτικό σύστημα που λειτουργούσε τα τελευταία χρόνια.

Σε παρέμβασή του, τέλος, μέσω του facebook, ο Στάθης Λεουτσάκος υποστηρίζει ότι «η νέα συμφωνία που με χυδαίο και εκβιαστικό τρόπο επιχειρήθηκε και τελικά επιβλήθηκε στην ελληνική κυβέρνηση από τη λυκο-συμμαχία της Ευρωζώνης συνιστά ένα νέο δυσβάσταχτο Μνημόνιο υποταγής».

Ν.ΠΑΠ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0