"Δεν μπορείς να δραπετεύσεις από την πραγματικότητα: ή παραιτείσαι ή αναλαμβάνεις την ευθύνη να διαχειριστείς την τύχη ενός λαού" υπογράμμισε στον Alpha 989 ο υπουργός Υγείας Π. Κουρουμπλής. "Δεν πάμε σε κυβέρνηση ειδικού σκοπού. Αν προκύψει θέμα από οποιοδήποτε κόμμα, θα πάμε σε εκλογές. Πάντως κανείς δεν έχει διάθεση να μιλήσει για εκλογές τώρα" σημείωσε.
Στο ίδιο ραδιόφωνο ο αν. υπουργός Αθλητισμού Στ. Κοντονής δήλωσε: "Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον να στηρίζει την κυβέρνηση και να μην ψηφίζει τα νομοσχέδια που φέρνει. Αν κάποιοι επιλέγουν να καταψηφίσουν τα νομοσχέδια που φέρει η κυβέρνηση, τότε ακυρώνουν τη στήριξη στην κυβέρνηση".
Για επώδυνη συμφωνία που έχει "πολλές πλευρές" μίλησε ο αν. υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης στα "Παραπολιτικά", όπου χαρακτήρισε μεγάλη νίκη και της Ελλάδας και του πρωθυπουργού την ανατροπή του Grexit, "μιας συγκεκριμένης πολιτικής που προχωρούσαν κύκλοι συντηρητικοί στην Ευρώπη", ενός "πραξικοπήματος". Παράλληλα σημείωσε ότι αποτελεί πρόβλημα για την κυβέρνηση το ότι η συμφωνία θα περάσει με τις ψήφους της αντιπολίτευσης, τονίζοντας ωστόσο πως δεν υπάρχει θέμα δεδηλωμένης.
"Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις και στο βάθος εκλογές" διέβλεψε ο αντιπρόεδρος της Βουλής Αλ. Μητρόπουλος στον Alpha 989 υπογραμμίζοντας ότι "σε καμία περίπτωση δεν βλέπω να φεύγει ο Τσίπρας". Τόνισε επίσης ότι δεν υπάρχει θέμα δεδηλωμένης, "ούτε συνταγματικά ούτε νομικά". "Είμαστε Αριστερά έκτακτης ανάγκης" υπογράμμισε προσθέτοντας: "Υπό άλλες συνθήκες, υπό ομαλές συνθήκες, καμιά αριστερή κυβέρνηση δεν θα δεχόταν να περάσει".
Δ. Κοδέλας: Έχω υποχρέωση να ψηφίζω Όχι
Εκτιμώντας ότι "η χώρα οδηγείται στην ταπείνωση και σε μια τραγωδία με ένα τρίτο Μνημόνιο, το οποίο οδηγεί σε κατάλυση της κυριαρχίας της, σε υποθήκευση και ξεπούλημα του πλούτου της, σε μια τεράστια φτωχοποίηση της κοινωνίας, σε συμπίεση των μικρομεσαίων, σε χτύπημα της πρωτογενούς παραγωγής", ο βουλευτής Αργολίδας Δ. Κοδέλας ζήτησε "συγγνώμη από τον ελληνικό λαό, από όσους ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ", "κυρίως για όσα δεν έκανα για να αποτραπεί αυτή η κατάληξη" ("αυτοκριτικά αντιμετωπίζω και τη συμμόρφωση στην κομματική πειθαρχία για την εκλογή του ΠτΔ") και προανήγγειλε:
"Σύντομα, ύστερα από τρία χρόνια παρουσίας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, θα επιστρέψω στην κανονική μου ζωή. Μέχρι τότε έχω υποχρέωση απέναντι στη χώρα, στον λαό της, στις νέες γενιές, να ψηφίζω Όχι σε ότι μετατρέπει τη χώρα σε ειδική ζώνη φτώχειας και λεηλασίας".
"Ό,τι και να ψηφίσω, την έδρα μου θα την κρατήσω" υποστήριξε στο Βήμα FΜ ο Γ. Ζερδελής, βουλευτής Λέσβου. "Ψηφίζω Όχι. Μεταξύ του άρτου της εξάρτησης προτιμώ το ψωμί του ιδρώτα" δήλωσε ο Γ. Μιχελογιαννάκης.