Ρητορεία Σαμαρά υιοθέτησε ο Γ. Πατούλης μιλώντας χθες στο 105,8 εν όψει της σημερινής συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ. Μάλιστα, αυτή τη φορά επιχείρησε να αποδώσει τη θέση του για τα ταμειακά διαθέσιμα στην... Αριστερή Πλατφόρμα!
"Αυτές οι ακραίες φωνές είναι που οδήγησαν την Αυτοδιοίκηση στη δύσκολη, αλλά σωστή, κατά την άποψή μας, απόφαση, να μην καταθέσουμε στην ΤτΕ τα ταμιακά διαθέσιμα των δήμων. Δεν τα καταθέσαμε όχι γιατί δεν έχουμε εμπιστοσύνη στον πρωθυπουργό, αλλά γιατί δεν εμπιστευόμαστε τα χρήματα των δημοτών μας στις διαθέσεις και ιδεοληψίες της κάθε Πλατφόρμας" ισχυρίστηκε, για να υποστηρίξει ότι τελικά η Αυτοδιοίκηση θα βάλει "πάνω από όλα το εθνικό συμφέρον"... Το κομματικό συμφέρον του Σαμαρά στη Ν.Δ. των πολλών συνιστωσών, εννοεί...
Η.Β.