Παρουσία των Πράσινων - Δημοκρατικής Αριστεράς στη Βουλή για να "συμβάλουν σε προοδευτική διακυβέρνηση" και για "προοδευτική διέξοδο από την κρίση" ζήτησε ο Φ. Κουβέλης με χθεσινές δηλώσεις του.
Ο πρόεδρος της ΔΗΜ.ΑΡ., που πραγματοποιεί την κεντρική προεκλογική ομιλία τού σχήματος αύριο στο σινέ "Κεραμεικός", ολοκλήρωσε την Κυριακή από τη Θεσσαλονίκη την περιοδεία του με τον Ν. Χρυσόγελο στη Βόρεια Ελλάδα, υποστηρίζοντας ότι "εμείς δεν είμαστε μπαλαντέρ, όπως το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι", και ότι "η όποια μετεκλογική συνεργασία πρέπει να βασίζεται σε προγραμματική συνεργασία και μόνο σε αυτή τη βάση μπορεί να επιτευχθεί". Είπε ακόμα από τη Θεσσαλονίκη ότι "ο τόπος πρέπει να βγει από την ασφυξία της κρίσης, της λιτότητας και της ανεργίας" και κάλεσε τους πολίτες "να στηρίξουν μια συμπαράταξη ευθύνης και αξιοπιστίας, που επιδιώκει την πολιτική αλλαγή και την προοδευτική διακυβέρνηση του τόπου, κρατώντας σταθερά τη χώρα στις ράγες της Ευρωζώνης".