Live τώρα    
Στ. Θεοδωράκης: / Στ. Θεοδωράκης: Θα κάνουμε τα πάντα, αρκεί να μην αλλάξει τίποτα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στ. Θεοδωράκης: / Στ. Θεοδωράκης: Θα κάνουμε τα πάντα, αρκεί να μην αλλάξει τίποτα

Δυσκολίες στην εφαρμογή της "κεντρώας" στρατηγικής αντιμετωπίζει το Ποτάμι. Παρ' ότι ότι ο επικεφαλής του κόμματος, Σταύρος Θεοδωράκης, επιδιώκει να εμφανίσει την εικόνα τήρησης ίσων αποστάσεων από τη Νέα Δημοκρατία και από τον ΣΥΡΙΖΑ, η σφοδρότητα με την οποία επιτίθεται στον δεύτερο όσο και η επιλογή επιχειρημάτων από τη μνημονιακή ρητορική αναδεικνύουν την... ανισότητα των αποστάσεων. Κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχει διάχυτη η αμφιβολία για το αν και κατά πόσο το Ποτάμι είναι σε θέση να απεγκλωβιστεί από το κατεστημένο οικονομικο-πολιτικό σύστημα και να καταθέσει μια πραγματικά νέα πρόταση.

Σχολιάζοντας τα σενάρια περί Grexit, ο Στ. Θεοδωράκης σημείωσε πως και η Ν.Δ. και ο ΣΥΡΙΖΑ ευθύνονται για το ζήτημα αυτό: "Νομίζω ότι εδώ υπάρχει ευθύνη πάλι και της Νέας Δημοκρατίας και του ΣΥΡΙΖΑ. Η Νέα Δημοκρατία προσπαθεί να τρομοκρατήσει τον κόσμο και ο ΣΥΡΙΖΑ με τις ανευθυνότητές του τρομοκρατεί επίσης τον κόσμο".

Την ίδια στιγμή, ο Στ. Θεοδωράκης δεν χάνει την ευκαιρία να επιτίθεται στο συνδικαλιστικό κίνημα χαρακτηρίζοντάς το "συντεχνίες", που "πιέζουν να μην αλλάξει τίποτα στη χώρα", ρητορική που ακολουθούν πιστά όλα τα στελέχη της Ν.Δ. όταν υπεραμύνονται της κατάργησης του συνδικαλιστικού νόμου, που περιέχει και το περίφημο μέιλ Χαρδούβελη.

Πέραν αυτού, η περίφημη "εθνική ομάδα διαπραγμάτευσης" που επιθυμεί ο Στ. Θεοδωράκης έχει ως στόχο να μην αλλάξει τίποτα: "Δεν αμφισβητούμε τις παροχές της Ευρώπης προς τη χώρα. Θέλουμε τα λεφτά τα οποία έχουμε συμφωνήσει, θέλουμε τα 7,5 δισ. και βεβαίως η συμφωνία μας με τους Ευρωπαίους ισχύει. Δεν καταργούμε τις προηγούμενες συμφωνίες".

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΜΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0