Για τον αδόκητο θάνατο του φίλου, συντρόφου, συναγωνιστή Δημήτρη Τριανταφύλλου απευθύνουμε στην οικογένειά του με πόνο καρδιάς τα πιο θερμά μας συλλυπητήρια. Θα τον θυμόμαστε πάντα για το ήθος του, τη συνέπεια και την αγωνιστικότητά του στο κίνημα για την προστασία του περιβάλλοντος και των ελεύθερων χώρων της Αθήνας, στο οποίο ο Δημήτρης δραστηριοποιήθηκε ξεκινώντας από τα προβλήματα της Αλεπότρυπας, της Κυψέλης και των Τουρκοβουνίων. Σε συνεργασία συχνά με τον επίσης αείμνηστο Βασίλη Ζαφειράκη. Ας είναι ελαφρό το αττικό χώμα που τους σκεπάζει,το οποίο τόσο αγάπησαν και υπερασπίστηκαν και οι δύο.
Γιώργος Βοζικάκης - Γεράσιμος Σκλαβούνος