Live τώρα    
H Siemens θέλει να δείξει ότι τηρεί τη συμφωνία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

H Siemens θέλει να δείξει ότι τηρεί τη συμφωνία

Αναταραχή υπάρχει στη (γερμανική και ελληνική) Siemens από τις όλο και πιο συχνές καταγγελίες ότι δεν τηρείται η συμφωνία συμβιβασμού που έχει υπογραφεί με το Ελληνικό Δημόσιο. Οι καταγγελίες (όπως αυτή των εργαζομένων στην ΕΒΙΟΠ που ανήκει στον όμιλο Siemens) δημοσιοποιούνται σε μια περίοδο που η μητρική Siemens βρίσκεται σε μεταβατική φάση, αποχωρώντας από το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η ανακοίνωση του σωματείου των εργαζομένων της Siemens στις 6 Φεβρουαρίου ότι πρακτικά δεν τηρείται η συμφωνία (την οποία δημοσιοποίησε η "Αυγή") λειτούργησε ως καταλύτης. Η μητρική Siemens έστειλε εσπευσμένως στην Αθήνα τον Σεμπάστιαν Μπράχερτ, ο οποίος είναι από εκείνους που έχουν υπογράψει τη συμφωνία συμβιβασμού - σημειώνεται ότι από τους 4 της Siemens που υπέγραψαν οι 2 έχουν φύγει από τη θέση τους, ο Πέτερ Σόλμσεν της Siemens Γερμανίας και ο Ρόμπερτ Σικέλις της Siemens Ελλάδος που εστάλη στην Κίνα...

Από τους υπογράφοντες έμεινε και ο διευθύνων σύμβουλος της Siemens Ελλάδος Πάνος Ξυνής, ο οποίος κάλεσε τον σύλλογο στο γραφείο του μετά την ανακοίνωση. Στις 10 Φεβρουαρίου σε μήνυμά του προς τους εργαζόμενους διαβεβαίωσε ότι "η Siemens τελεί σε πλήρη συμμόρφωση και προσήλωση προς τις απορρέουσες από τη συμφωνία συμβιβασμού υποχρεώσεις της".

"Επιβεβαιώνουμε ότι τόσο η διοίκηση της Siemens Ελλάδος όσο και η διοίκηση της Siemens AG συνεχίζουν και εντατικοποιούν τις προσπάθειές τους για τη διεύρυνση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Siemens στην ελληνική αγορά", προσθέτει.

Στη συνέχεια ο Π. Ξυνής παρέστη για πρώτη φορά στα χρονικά στην γενική συνέλευση που έγινε στις 27 Φεβρουαρίου. Εκεί προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και να πείσει ότι τηρεί τη συμφωνία που προβλέπει επενδύσεις. Ωστόσο οι απολύσεις και η μείωση του προσωπικού είναι δεδομένες, με αποτέλεσμα το προσωπικό της Siemens Ελλάδος να είναι κάτω από 280 άτομα. Επίσης φαίνεται ότι επιμένει να μην αξιοποιήσει το εργοστάσιο στου Ρέντη κάνοντας λόγο για άλλο πρόγραμμα, την ώρα που σε λίγους μήνες η Siemens χάνει το σύστημα ΤΕΤΡΑ της Αστυνομίας και το C4I...

Από την πλευρά του ο Σ. Μπράχερτ, σύμφωνα με πληροφορίες, επισκέφθηκε το υπουργείο Οικονομικών και συνάντησε την προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών Πηνελόπη Παγώνη, που είναι μέλος της επιτροπής παρακολούθησης της συμφωνίας. Στη συνάντηση λέγεται ότι αποφασίστηκε να προωθηθεί το ζήτημα της χρηματοδότησης υποτροφιών μέσω του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών. Αντίθετα παραμένει η εμπλοκή με τα ιατρικά μηχανήματα με τα οποία έπρεπε να προμηθεύσει τα νοσοκομεία.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0