Live τώρα    
23°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
23 °C
21.7°C24.6°C
4 BF 40%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
19 °C
17.5°C20.2°C
4 BF 41%
ΠΑΤΡΑ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
18.8°C22.0°C
4 BF 61%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
20.4°C21.8°C
4 BF 54%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
22 °C
21.8°C24.1°C
4 BF 30%
Ακρίβεια / Υπερδιπλάσιες οι ανατιμήσεις στην ιδιωτική ετικέτα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ακρίβεια / Υπερδιπλάσιες οι ανατιμήσεις στην ιδιωτική ετικέτα

ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ // EUROKINISSI

Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που διαθέτουν στους καταναλωτές προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προχώρησαν σε ανατιμήσεις οι οποίες μεσοσταθμικά έφτασαν το 16,4% το πρώτο τετράμηνο του 2023, όταν οι αντίστοιχες στα επώνυμα προϊόντα ήταν «μόλις» 6%.

Τα τελευταία στοιχεία που παραθέτουν σχετικά δημοσιεύματα για τα σούπερ μάρκετ αναφέρουν ότι το ίδιο «καλάθι» προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που κόστιζε πέρυσι 150 ευρώ στο είχε φτάσει τα 174,6 ευρώ στο τέλος Απριλίου φέτος

Η διαφορά μεταξύ του «επώνυμου» καλαθιού και του αντίστοιχου ιδιωτικής ετικέτας έχει συρρικνωθεί στα 48 ευρώ, από τα 60 ευρώ αντίστοιχα.

Σημειώνεται εξάλλου ότι πίσω από τα θετικά μεγέθη του λιανεμπορίου και ειδικά των σούπερ μάρκετ λόγω της ακρίβειας, κρύβονται μειώσεις στον πραγματικό όγκο των προϊόντων που διατίθενται.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL