Η διακίνηση του κρέατος και των προϊόντων του στην αγορά βρέθηκε στο επίκεντρο ευρείας σύσκεψης υπό τον υφυπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Π. Σγουρίδη.
Στη σύσκεψη, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι των κτηνοτρόφων, των χοιροτρόφων, των βιομηχανιών κρέατος, των καταστηματαρχών κρεοπωλών, του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, του ΕΦΕΤ και υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου, δόθηκε έμφαση στη σύνδεση του κρέατος, που προέρχεται από ελληνικές εκτροφές, με τον Έλληνα καταναλωτή, στην τρέχουσα, κρίσιμη για τη χώρα, χρονική περίοδο.
Όπως ανακοινώθηκε, η συζήτηση εξελίχθηκε με εξαιρετικά γόνιμο τρόπο καθώς κάθε φορέας κατέθεσε τα ειδικά προβλήματα του κλάδου του προτείνοντας αντίστοιχα λύσεις, βάσει του αισιόδοξου και παραγωγικού σκεπτικού ότι, η κρίση είναι δυνατόν να εξελιχθεί σε ευκαιρία.
Οι ενδιαφερόμενοι κλήθηκαν να καταθέσουν επενδυτικές προτάσεις για τη δημιουργία βιομηχανικών μονάδων παραγωγής ζωοτροφών, με την αξιοποίηση μάλιστα καινοτόμων καλλιεργειών, την αύξηση του ζωικού κεφαλαίου και την επιλογή φυλών κρεοπαραγωγικής κατεύθυνσης. Οι παραγωγικοί φορείς ενθαρρύνθηκαν να συγκροτήσουν "ομάδες παραγωγών" επιχειρησιακού σχεδιασμού.
Τα κρίσιμα ζητήματα πληρωμών και ρευστότητας που εκτέθηκαν κατά κλάδο συζητήθηκε ότι θα αντιμετωπιστούν με νομοθετικές ρυθμίσεις στο άμεσο μέλλον και μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς, ενώ ο υφυπουργός ζήτησε να συνεχιστεί ο διάλογος εντός του υπάρχοντος θεσμοθετημένου πλαισίου.