Live τώρα    
Απεργία των φαρμακοποιών την Τετάρτη / ΑΔΕΔΥ, ΠΟΕ - ΟΤΑ: Απεργία την ημέρα ψήφισης των μέτρων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Απεργία των φαρμακοποιών την Τετάρτη / ΑΔΕΔΥ, ΠΟΕ - ΟΤΑ: Απεργία την ημέρα ψήφισης των μέτρων

Συλλαλητήριο, ενάντια στα νέα μέτρα που υπαγορεύει η συμφωνία με τους δανειστές πραγματοποίησε χθες η ΑΔΕΔΥ.

Ταυτόχρονα προκήρυξε 24ωρη απεργία την ημέρα ψήφισης των μέτρων και κάλεσε σε συλλαλητήρια στην Αθήνα και στις άλλες πόλεις, αλλά και σε γενικές συνελεύσεις, καταλήψεις, συγκεντρώσεις στους χώρους εργασίας για σήμερα Τρίτη 14 Ιουλίου.

Χαρακτηρίζοντας "αντιλαϊκή" τη συμφωνία, η ΑΔΕΔΥ σημειώνει ότι αγωνίζεται για να μην ψηφιστεί το νέο αντιλαϊκό Μνημόνιο, να υπάρξει ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών, αλλά και αθέτηση αποπληρωμής και μονομερής διαγραφή του χρέους.

Στην απεργιακή κινητοποίηση την ημέρα ψήφισης των μέτρων συμμετέχει και η ΠΟΕ - ΟΤΑ."Θα αγωνιστούμε με συνέπεια για διαγραφή του χρέους ως τη μόνη έξοδο από το 'σπιράλ θανάτου' που με απόφαση και αυτής της κυβέρνησης παραμένουμε", σημειώνει η ΠΟΕ - ΟΤΑ.

Την κήρυξη 24ωρης πανελλαδικής απεργιακής κινητοποίησης για την ερχόμενη Τετάρτη 15 Ιουλίου αποφάσισε το Δ.Σ. του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση του Συλλόγου, οι φαρμακοποιοί αντιδρούν στις αποφάσεις δανειστών και κυβέρνησης που οδηγούν στη διάλυση της φαρμακευτικής περίθαλψης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0