Θεσσαλονίκη
Να μη σταματήσουν τα έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης ούτε μια μέρα και να μη γίνουν οι ομαδικές απολύσεις που σχεδιάζονται ζητούν οι εργαζόμενοι στο έργο και το ΕΚΘ, με κοινή ανακοίνωση, ενώ χαρακτηρίζουν "κλινικώς νεκρά" τα εργοτάξια. Στο πλαίσιο αυτό δηλώνουν ότι εφόσον ξεκινήσουν οι απολύσεις θα προσφύγουν στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια. "Βρισκόμαστε λίγες ημέρες πριν τις εκλογές και το μετρό Θεσσαλονίκης παραμένει σταματημένο, εν μέσω απολύσεων τόσο του τεχνικού όσο και του επιστημονικού του προσωπικού. Για ποιο έργο μιλάμε που παραμένει στη ζωή, όταν όλα τα εργοτάξια είναι κλινικώς νεκρά, η κοινοπραξία βρίσκεται σε διαδικασία άμεσης απόλυσης του συνόλου των εργαζομένων και πιέζει απειλώντας με αποχώρηση, ο κύριος του έργου προσπαθεί να επιβάλει την απόφασή του για συνέχιση των εργασιών και ο κόσμος της πόλης παραμένει θεατής σε ένα θέατρο του παραλόγου;" αναφέρουν οι εργαζόμενοι οι οποίοι βλέπουν πίσω από την εμπλοκή που έχει παρουσιαστεί "ισχυρά συμφέροντα" και "μεγάλο παιχνίδι" στις πλάτες της πόλης και τις δικές τους.
Επισημαίνουν ότι "η Ε.Ε. ξεκάθαρα πλέον δηλώνει πως η χρηματοδότηση του έργου αρχίζει να κινδυνεύει σε περίπτωση διακοπής του έργου" και τονίζουν ότι μία είναι η λύση για να σωθεί το έργο: "Να μην υπάρξει οριστική διακοπή των εργασιών ούτε μία ημέρα, με ταυτόχρονη ακύρωση της διαδικασίας των ομαδικών απολύσεων". Τέλος, οι εργαζόμενοι υπογραμμίζουν πως "δεν είναι αποδεκτό να χρησιμοποιούνται οι εργαζόμενοι, μέσω των απολύσεών τους, ως εργαλείο επιβολής νομικών απόψεων και συμφερόντων".