Live τώρα    
Δ. Χαραλαμπίδου και Δ. Γωγάκου: Στηρίζουμε την ΕΒΖ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δ. Χαραλαμπίδου και Δ. Γωγάκου: Στηρίζουμε την ΕΒΖ

Τη συμπαράστασή τους στους εργαζόμενους που συμμετέχουν από την περασμένη Πέμπτη στην κατάληψη των κεντρικών γραφείων της ΕΒΖ απαιτώντας την άμεση εξόφληση των οφειλομένων στους τευτλοκαλλιεργητές, τη συνέχιση της τευτλοκαλλιέργειας και παραγωγής ζάχαρης στην Ελλάδα και βέβαια τη συνέχιση της λειτουργίας του εργοστασίου, εξέφρασαν η υποψήφια βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ στην Α' Θεσσαλονίκης Δέσποινα Χαραλαμπίδου και η υποψήφια βουλεύτρια στη Β' Θεσσαλονίκης Δήμητρα Γωγάκου.

Στη συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε στην Αριστοτέλους, η Δ. Χαραλαμπίδου εξέφρασε την αλληλεγγύη της στους εργαζόμενους, αλλά και στους τευτλοπαραγωγούς. Τάχθηκε υπέρ της συνέχισης της λειτουργίας του εργοστασίου, αφού, όπως ανέφερε, «η ΕΒΖ αποτελεί στήριγμα της αγροτικής παραγωγής για την Κεντρική Μακεδονία. Ενδεχόμενο κλείσιμο του εργοστασίου ισοδυναμεί με νέες χαμένες θέσεις εργασίας, με ακόμα περισσότερες αγροτικές εκτάσεις παρατημένες σε μια βεβαρημένη από την ανεργία περιοχή, που όμως έχει μεγάλες παραγωγικές δυνατότητες. Η κατάσταση αυτή πρέπει να σταματήσει. Ως ΣΥΡΙΖΑ δεσμευόμαστε για τη στήριξη της ΕΒΖ και της αγροτικής παραγωγής της χώρας, στον αντίποδα μιας πολιτικής που επιβάλλει παντού λουκέτα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0