Live τώρα    
Ξενυχτούν στην ΕΒΖ οι τευτλοπαραγωγοί
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ξενυχτούν στην ΕΒΖ οι τευτλοπαραγωγοί

Θεσσαλονίκη

Στα γραφεία της διοίκησης της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης (ΕΒΖ), στη Θεσσαλονίκη, διανυκτέρευσαν οι τευτλοπαραγωγοί και παρέμειναν εκεί μέχρι αργά χθες το βράδυ, τονίζοντας ότι δεν θα φύγουν μέχρι να λάβουν γραπτές εγγυήσεις για το πότε θα τους καταβληθούν τα χρήματα που τους οφείλει η ΕΒΖ για τη φετινή παραγωγή τους.

Στο πλευρό των τευτλοπαραγωγών βρίσκονται και οι εργαζόμενοι της ΕΒΖ, που ζητάνε να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους και να συνεχιστεί η παραγωγή των τεύτλων στην Ελλάδα. Η διοίκηση της εταιρίας σκόπευε να αποπληρώσει μέρος των οφειλομένων με δάνειο 11 εκατ. ευρώ από την Πειραιώς, κάτι που απαιτεί τη δέσμευση 49.000 τόνων ζάχαρης από τους συνολικά 56.000 τόνους που βρίσκονται στα σιλό της ΕΒΖ στο Πλατύ Ημαθίας. Η δέσμευση των αποθεμάτων ζάχαρης αποτράπηκε από τους εργαζόμενους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0