Σε μια ακόμα κίνηση απελπισίας κατέφυγε η Νέα Δημοκρατία προκειμένου να δημιουργήσει σύγχυση σε σχέση με τις δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με την κατάργηση του ΕΝΦΙΑ. Συγκεκριμένα, η εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. Μαρία Σπυράκη "ανακάλυψε" πως ο ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζεται "να τετραπλασιάσει τον φόρο στα ακίνητα της μεσαίας τάξης"(!), επικαλούμενη συνέντευξη του υποψήφιου βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Παππά (ρ/σ Βήμα FM), στην οποία αυτός επανέλαβε πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα αντικαταστήσει τον ΕΝΦΙΑ με τον Φόρο Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας.
Αναλυτικότερα, ο Ν. Παππάς σημείωσε πως "έχουμε αποτιμήσει το ύψος και τον όγκο του φόρου αυτού στα 2 δισ. λιγότερα από τα 3,4 δισ. που ισχύουν σήμερα για τον ΕΝΦΙΑ". Η Μ. Σπυράκη ισχυρίστηκε πως ο μόνος τρόπος για να εισπράξει ο ΣΥΡΙΖΑ τα 2 δισ. είναι να κατέβει το όριο της μεγάλης ακίνητης περιουσίας από τις 500.000 ευρώ στις 200.000: "Ποιους υπολογίζουν ως κατόχους μεγάλης περιουσίας; Μήπως τους 500 χιλιάδες Έλληνες που κατέχουν περιουσία με άθροισμα αντικειμενικής αξίας πάνω από 200 χιλιάδες ευρώ;" αναρωτήθηκε η Μ. Σπυράκη. Κάνει, δηλαδή, πως δεν αντιλαμβάνεται ότι το ποσό μπορεί να προκύψει και από άλλη εξίσωση. Αν, για παράδειγμα, φορολογηθεί η κυριολεκτικά "μεγάλη περιουσία" με υψηλότερο συντελεστή. Τόσο απλά.