Live τώρα    
Ξάνθη / Εξοργιστικές εικόνες – Μεταφέρουν ασθενή με πλαστική καρέκλα σε φορτηγάκι (βίντεο)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ξάνθη / Εξοργιστικές εικόνες – Μεταφέρουν ασθενή με πλαστική καρέκλα σε φορτηγάκι (βίντεο)

ΑΣΘΕΝΗΣ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΡΕΚΛΑ

Tριτοκοσμικές καταστάσεις απόρροια της διάλυσης του ΕΣΥ από την πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη επικρατούν στα νοσοκομεία της χώρας.

Εξοργιστικές είναι οι εικόνες που εκτυλίχθηκαν στο Κέντρο Υγείας Αβδήρων και αποκαλύπτει το XanthiNea στην προσπάθεια μεταφοράς μιας άρρωστης γυναίκας που έχει υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο και ταλαιπωρείται το τελευταίο διάστημα.

Όπως καταγγέλλουν οι συγγενείς της γυναίκας παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού του ΚΥ και τις δικές τους, δεν κατέστη εφικτό να έρθει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ώστε να μεταφέρει την ηλικιωμένη γυναίκα στο σπίτι της.

Όλα ξεκίνησαν το πρωί της Πέμπτης, όταν η ηλικιωμένη γυναίκα – που είχε υποστεί πριν από λίγο καιρό εγκεφαλικό επεισόδιο και πλέον ταλαιπωρείται με διάφορα προβλήματα υγείας – παρουσίασε επιπλοκές στην υγεία της και οι συγγενείς της κάλεσαν στο ΕΚΑΒ ώστε να τη μεταφέρουν στο νοσοκομείο. Όπως αναφέρουν ωστόσο οι συγγενείς, η απάντηση που έλαβαν ήταν πως δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο.

Στο σπίτι της γυναίκας έσπευσε προσωπικό από το ίδιο το Κέντρο Υγείας Αβδήρων, το οποίο παρέλαβε την ηλικιωμένη γυναίκα και τη μετέφερε στο ΚΥ ώστε να υποβληθεί στις απαραίτητες εξετάσεις, υπό τον φόβο ότι περνούσε δεύτερο εγκεφαλικό επεισόδιο. Η περιπέτεια για την ηλικιωμένη συνεχίστηκε, καθώς μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων, δεν υπήρχε και πάλι ασθενοφόρο για να την μεταφέρει στο σπίτι της. 

Η γυναίκα τελικά, τοποθετήθηκε σε μια πλαστική καρέκλα και μεταφέρθηκε στο σπίτι της με ένα φορτηγάκι, το οποίο επιστράτευσαν οι συγγενείς. Σύμφωνα με τους συγγενείς της γυναίκας δεν είναι η πρώτη φορά που ασθενείς αντιμετωπίζονται με αυτό τον τρόπο, καθώς υπάρχουν προβλήματα αντίστοιχου τύπου στο κομμάτι της διακομιδής. Οι ίδιοι ταυτόχρονα εκφράζουν τις ευχαριστίες τους προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ΚΥ Αβδήρων για τις φιλότιμες προσπάθειες τους αλλά και την εξυπηρέτηση που τους παρείχαν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0