Αναστάτωση επικράτησε πριν από λίγη ώρα στη λεωφόρο Αθηνών όταν άγνωστοι έβαλαν φωτιά σε κάδους σκουπιδιών και έκλεισαν το ρεύμα προς Αθήνα.
Το επεισόδιο σημειώθηκε έξω από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο και σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση το επεισόδιο έχει λήξει και η λεωφόρος Αθηνών έχει δοθεί στην κυκλοφορία.
Πληροφορίες που μετέδωσε η ΕΡΤ αναφέρουν ότι αντίστοιχο επεισόδιο με αγνώστους να ανάβουν στην Ούλοφ Πάλμε κάδους σκουπιδιών σημειώθηκε και στην περιοχή του Ζωγράφου σε απόσταση αναπνοής από την Πανεπιστημιούπολη.