Live τώρα    
Ιωάννινα / Εξαπάτηση πολίτη - Άρπαξαν 17.000 ευρώ με τη μέθοδο της απασχόλησης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ιωάννινα / Εξαπάτηση πολίτη - Άρπαξαν 17.000 ευρώ με τη μέθοδο της απασχόλησης

Περιπολικό
(ΡΑΦΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ / EUROKINISSI)

H υποδιεύθυνση ασφάλειας Ιωαννίνων σε συνεργασία με το τμήμα εγκληματολογικών Ερευνών της γενικής περιφερειακής αστυνομικής διεύθυνσης Ηπείρου, εξιχνίασε κλοπή που είχε γίνει στις αρχές Οκτωβρίου.

Συγκεκριμένα, για την υπόθεση ταυτοποιήθηκαν δύο ημεδαπές, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για διακεκριμένη κλοπή.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, οι κατηγορούμενες εισήλθαν σε σπίτι ημεδαπού, με το πρόσχημα της επίσκεψης, ισχυριζόμενες ότι γνωρίζονταν από παλιά.

Κατά την διάρκεια της παραμονής τους στο σπίτι και χωρίς να γίνουν αντιληπτές, αφαίρεσαν από υπνοδωμάτιο χρηματικό ποσό 14.000 ευρώ και χρυσαφικά 3.000 ευρώ.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε θα υποβληθεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0