Αίσιο τέλος είχε το περιστατικό εξαφάνισης ενός 12χρονου κοριτσιού στην Πάτρα, αφού βρέθηκε λίγο μετά τις 19:30 από άνδρες της αστυνομίας.
Υπενθυμίζεται ότι συναγερμός σήμανε στις αστυνομικές αρχές της Πάτρας, σήμερα (9/11), το κορίτσι 12 χρονών εξαφανίστηκε.
Σύμφωνα με το tempo24.news το κοριτσάκι έφυγε το πρωί για να πάει στο σχολείο και πιο συγκεκριμένα στο δημοτικό της Ανθούπολης.
Ωστόσο, όταν περίπου στις 16:00 οι γονείς της πήγαν να την παραλάβουν, πληροφορήθηκαν πως δεν είχε εμφανιστεί στην τάξη της, με αποτέλεσμα να προκληθεί σοκ.
Η εξαφάνιση καταγγέλθηκε αμέσως στην αστυνομία και εκκίνησαν έρευνες για τον εντοπισμό της 12χρονης σε πολλές περιοχές της Πάτρας, αρχής γενομένης από σημεία κοντά στο σχολείο και σε άλλα σημεία του κέντρου.