Live τώρα    
20°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
20 °C
18.1°C21.2°C
1 BF 79%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
18 °C
16.6°C19.3°C
1 BF 87%
ΠΑΤΡΑ
Αραιές νεφώσεις
19 °C
19.4°C20.9°C
3 BF 79%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
27 °C
24.1°C27.2°C
5 BF 68%
ΛΑΡΙΣΑ
Αυξημένες νεφώσεις
17 °C
16.7°C16.7°C
1 BF 87%
Πτώση ελικοπτέρου στην Εύβοια / Ψάχνουν τον πιλότο για δεύτερη ημέρα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Πτώση ελικοπτέρου στην Εύβοια / Ψάχνουν τον πιλότο για δεύτερη ημέρα

ΕΥΒΟΙΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΕΡΕΥΝΕΣ
ΘΟΔΩΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ/EUROKINISSI

Στα ανοιχτά της παραλίας του Αχλαδίου, αλλά και την ευρύτερη θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στη βόρεια Εύβοια και τις βόρειες Σποράδες, αναζητούνται για δεύτερη ημέρα τα ίχνη του πιλότου του ελικοπτέρου Agusta A109 που χτες συνετρίβη στην θάλασσα.

Ο χειριστής φέρεται να ήταν ο μόνος που επέβαινε στο ελικόπτερο, όπως δείχνουν τα στοιχεία από την εναέρια κυκλοφορία και το σχέδιο πτήσης του μοιραίου ελικοπτέρου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Από την πρώτη στιγμή βρέθηκαν στο σημείο ιδιωτικά σκάφη και στη συνέχεια σκάφη του Λιμενικού, ενώ όπως έχει γίνει γνωστό πλέον επιχειρούν και άνδρες της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών του Λιμενικού.

Η διαφυγή ενός ατόμου μέσα από ελικόπτερο που έχει πέσει σε υδάτινη επιφάνεια, εφόσον έχει τις αισθήσεις του, δεν είναι το ίδιο εύκολη με ένα αεροσκάφος, όπως εξήγησε μιλώντας στο Mega o αεροναυπηγός, Φαίδων Καραϊωσηφίδης.

«Η διαφυγή από ένα ελικόπτερο που πέφτει στο νερό εάν δε συντριβεί και δεν διαλυθεί είναι δύσκολη, γιατί το ελικόπτερά βυθίζεται αμέσως σε αντίθεση περίπτωση με το αεροπλάνο που μπορεί επιπλεύσει. Βυθίζεται αμέσως το ελικόπτερο γιατί τα βαρύτερα σημεία του είναι στην οροφή του ελικοπτέρου και αναποδογυρίζει και βυθίζεται. Είναι ερώτημα γιατί σήκωσε το ελικόπτερο ο πιλότος με αυτόν τον καιρό», όπως εξήγησε.

Νωρίτερα, ο ίδιος σημείωσε ότι τα Agusta A109 έχουν εξαιρετικές δυνατότητες και η σύνδεσή τους στην Ελλάδα με τρία δυστυχήματα αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ την δεκαετία του 2000 δεν συνδέονται με τις δυνατότητές του.

Για την πιθανότητα οι κακές καιρικές συνθήκες και η μειωμένη ορατότητα να προκάλεσαν απώλεια προσανατολισμού στο χειριστή, ο κ. Καραϊωσηφίδης τόνισε ότι «δεν είναι θέμα εμπειρίας, εμφανίζεται ανεξάρτητα από την εμπειρία» και σημείωσε ότι πρέπει να διερευνηθεί η απόφαση να γίνει η πτήση, όπως και οι άλλες πιθανές αιτίες της συντριβής, όπως η μηχανική βλάβη κ.ά.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL