Έφοδο σε σούπερ μάρκετ από αφαίρεσαν προϊόντα και τα οποία μοίρασαν σε λαϊκή αγορά στην Πάτρα, πραγματοποίησε ομάδα ατόμων που φέρεται να ανήκει στον αντιεξουσιαστικό χώρο.
Όπως μεταδίδει το tempo24.news το πρωί της Τετάρτη 20 άτομα μπήκαν σε σούπερτ μάρκετ στη διασταύρωση των οδών Σολωμού και Σμύρνης στην Πάτρα και αφού πήραν από τα ράφια του καταστήματος είδη τροφίμων αποχώρησαν κινούμενοι προς τη λαϊκή αγορά στην οδό Ναυαρίνου.
Το ίδιο μέσο αναφέρει ότι ανάλογες ενέργειες έχουν γίνει και στο παρελθόν στην ίδια περιοχή.