Live τώρα    
20°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
20 °C
19.2°C21.6°C
1 BF 82%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αραιές νεφώσεις
15 °C
14.1°C15.6°C
2 BF 90%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
19 °C
17.1°C19.4°C
2 BF 77%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αραιές νεφώσεις
26 °C
25.8°C25.8°C
7 BF 41%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
14 °C
13.5°C14.5°C
0 BF 100%
Άδωνις Γεωργιάδης / Νέα πρόστιμα για κερδοσκοπία σε ανώνυμα σούπερ μάρκετ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Άδωνις Γεωργιάδης / Νέα πρόστιμα για κερδοσκοπία σε ανώνυμα σούπερ μάρκετ

Ο Άδωνις Γεωργιάδης
Φωτογραφία αρχείου (EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ)

Τα πρόστιμα σε ανώνυμους κερδοσκόπους παραβάτες συνεχίζονται καθώς σήμερα το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε ότι επέβαλε την ποινή των 120.340 ευρώ σε δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Μάλιστα με ανάρτηση στο Twitter – φυσικά μόνο με το ποσό του προστίμου – πανηγύρισε και ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης σχολιάζοντας πως «οι έλεγχοι συνεχίζονται ακατάπαυστα και τα πρόστιμα επίσης. Θέλω να στείλω ένα καθαρό μήνυμα στην αγορά "να είστε πολύ προσεκτικοί με τις αυξήσεις!".

Ωστόσο η αγωνία του Άδωνι Γεωργιάδη, να πείσει δήθεν ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει εξαπολύσει όλους τους ελεγκτικούς μηχανισμούς στο κυνήγι της αισχροκέρδειας δεν πείθει. Πρόσφατη ήταν άλλωστε η δήλωση του προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργου Καββαθά, ο οποίος είχε αφήσει ξεκάθαρες αιχμές για το κατά πόσο γίνονται έλεγχοι.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης αναφέρει ότι οι παραβάτες «σε ελέγχους που διενήργησαν ελεγκτές της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) διαπιστώθηκε ότι πωλούσαν με μεγαλύτερο μεικτό περιθώριο κέρδους κατά παράβαση του άρθρου 21 (παρ. 4β) της από 20/3/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ Α’ 68)».

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή τη φορά στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η δημοσιοποίηση των επωνυμιών των επιχειρήσεων, στις οποίες επιβάλλονται διοικητικά πρόστιμα για λόγους αισχροκέρδειας «θα ξεκινήσει αμέσως μετά την ψήφιση σχετικής νομοθετικής ρύθμισης από τη Βουλή των Ελλήνων» ώστε να μην ξεσπάσει σάλος ξανά από το γεγονός ότι οι καταναλωτές ουσιαστικά δεν ενημερώνονται.

Είναι άλλωστε σαφές ότι οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν όπως επίσης και να επιλέξουν αν θα ψωνίζουν από παραβάτες που εκμεταλλεύονται τις συγκυρίες σε βάρος των πολιτών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL