Παράσταση διαμαρτυρίας στην Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματοποίησαν φοιτητικοί σύλλογοι απαιτώντας να μην εφαρμοστεί στην πράξη ο νόμος Κεραμέως - Χρυσοχοϊδη.
Οι φοιτητές ξεδίπλωσαν πανό που έγραφε «Κάτω ο νόμος Κεαραμέως Χρυσοχοϊδη να μην τολμήσουν να φέρουν αστυνομία στις σχολές. Όχι στο νέο σπουδαστικό της ασφάλειας. Όχι στην ελάχιστη βάση Εισαγωγής. Το φοιτητικό κίνημα δεν τρομοκρατείται δεν καταστέλλεται.

