Τη "διαρκώς επιδεινούμενη δυσλειτουργία" του Γηροκομείου Αθηνών αποτύπωσε ο αιφνιδιαστικός έλεγχος κλιμακίου κοινωνικών λειτουργών της περιφερειακής ενότητας κεντρικού τομέα Αθηνών και με την αντιπεριφερειάρχη Ερμ. Κυπριανίδου να δεσμεύεται ότι, "στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Περιφέρειας, θα συμβάλει, με όσα μέσα διαθέτει, στην αντιμετώπιση της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί και στην εξυγίανση του μεγάλου αυτού κοινωφελούς μη κερδοσκοπικού σωματείου της χώρας, όπως ορίζει το καταστατικό του".
Από τον έλεγχο προέκυψε ότι "το Γηροκομείο Αθηνών δεν διασφαλίζει, ως οφείλει, την υγιεινή και ασφαλή διαμονή των φιλοξενούμενων ηλικιωμένων, την υγιεινή και επαρκή σίτισή τους τις στοιχειώδεις νοσηλευτικές υπηρεσίες που χρειάζονται".
Η αντιπεριφερειάρχης καταγγέλλει ότι "η διοίκηση του Γηροκομείου εμφανίζει απροθυμία ανταπόκρισης στα αλλεπάλληλα έγγραφα της Περιφέρειας Αττικής για συμμόρφωση". Την ίδια ώρα εκκρεμεί η καταβολή δεδουλευμένων στους εργαζόμενους, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη εισαγγελική έρευνα για κακοδιαχείριση από τον περασμένο Ιούλιο. Να σημειωθεί ότι η αρμόδια διεύθυνση της περιφερειακής ενότητας κεντρικού τομέα Αθηνών, έχει αποστείλει την έκθεση του ελέγχου στον Δήμο Αθηναίων ως εποπτεύουσα αρχή και στο υπουργείο Εργασίας, ενώ έχει παραπέμψει όλα τα στοιχεία στον αρμόδιο εισαγγελέα.
"Η εξασφάλιση ποιοτικής και αξιοπρεπούς διαβίωσης στην τρίτη ηλικία και μάλιστα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης αποτελεί υποχρέωση της Πολιτείας. Οφείλουμε να φροντίσουμε αυτούς που μας φρόντισαν", τονίζει η αντιπεριφερειάρχης.
Η.Β.