Live τώρα    
Η ΠΟΕ - ΟΤΑ ΖΗΤΑΕΙ: / Να μην περικοπεί το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Η ΠΟΕ - ΟΤΑ ΖΗΤΑΕΙ: / Να μην περικοπεί το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας

Να μην περιορίζεται η καταβολή του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας μόνο στις περιπτώσεις κανονικής άδειας ή αναρρωτικής έως έξι ημερών ζητάει με επιστολή της στους υπουργούς Οικονομικών και Εσωτερικών η ΠΟΕ - ΟΤΑ.

Σημειώνοντας ότι η ερμηνευτική εγκύκλιος δεν συνάδει με διατάξεις του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, η Ομοσπονδία τονίζει ότι "τιμωρούνται με περικοπή αποδοχών" όσοι εργαζόμενοι "είναι καθημερινά εκτεθειμένοι σε ασθένειες και εργατικά ατυχήματα" και "απασχολούνται σε επικίνδυνες και ανθυγιεινές εργασίες, όπου σήμερα δεν παρέχονται στους περισσότερους ΟΤΑ της χώρας ούτε τα καν τα προβλεπόμενα μέσα ατομικής προστασίας, σε δύσκολες συνθήκες, με δεδομένη την επιβάρυνση της υγείας τους όταν αρρωσταίνουν".

"Το ίδιο θα συμβαίνει και σε όσους εργαζόμενους χορηγούνται οι άδειες μητρότητας, ανατροφής τέκνων κ.λπ., φτάνοντας στο ακραίο και απολύτως αντικοινωνικό επίπεδο μητέρες να μην λαμβάνουν το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας όταν οι υπόλοιπες αποδοχές τους καταβάλλονται κανονικά", τονίζει η ΠΟΕ-ΟΤΑ ζητώντας νέα διορθωτική ρύθμιση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0