Τη διαβεβαίωση ότι "η κυβέρνηση μοιράζεται τις ίδιες ανησυχίες με την Αυτοδιοίκηση και έχει ισχυρή θέση όσον αφορά τον δημόσιο χαρακτήρα της διαχείρισης στερεών αποβλήτων αλλά και όσον αφορά στην ενίσχυση του ρόλου και των αρμοδιοτήτων των ΟΤΑ σε αυτή" έδωσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Σωκρ. Φάμελλος απευθυνόμενος στους αιρετούς πρώτου βαθμού στο πρόσφατο συνέδριο της ΚΕΔΕ με αντικείμενο τη διαχείριση απορριμμάτων.
Υπερασπιζόμενος την "αδιαμφισβήτητη" αρμοδιότητα της Αυτοδιοίκησης στη διαχείριση απορριμμάτων, ο Σωκρ. Φάμελλος, ο οποίος έχει θητεύσει επί πολλά χρόνια στην Αυτοδιοίκηση πρώτου βαθμού, εξέφρασε την πεποίθηση της κυβέρνησης περί αποκέντρωσης των αρμοδιοτήτων. Πρόκρινε την υιοθέτηση ευρωπαϊκών μοντέλων, που μειώνουν το κόστος διαχείρισης απορριμμάτων προς όφελος του δημότη. Παράλληλα, εξέφρασε τις ενστάσεις της κυβέρνησης αναφορικά με τα έργα μέσω Συμπράξεων Δημοσίου - Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), υπογραμμίζοντας ότι "πρέπει να επανακαθορίσουμε τη σχέση με τον ιδιωτικό τομέα". Αναφέροντας πως μέχρι 30 Απριλίου θα έχει ολοκληρωθεί η αναθεώρηση των περιφερειακών σχεδίων διαχείρισης απορριμμάτων σημείωσε ότι "πρέπει η διαστασιολόγηση των μονάδων επεξεργασίας να είναι σύμφωνη με τα ευρωπαϊκά και περιβαλλοντικά πλαίσια".
Η.Β.