Η Νομαρχιακή Επιτροπή Δυτικής Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ διοργανώνει ημερίδα με θέμα τη βιώσιμη ανάπτυξη της Δυτικής Αθήνας, σήμερα Σάββατο 9 Ιανουαρίου (10.00 π.μ.), στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Περιστερίου.
Στην ημερίδα έχουν προσκληθεί κυβερνητικά στελέχη, οι διοικήσεις των δήμων και της Περιφέρειας, αυτοδιοικητικές παρατάξεις, σύλλογοι και φορείς της περιοχής, στους οποίους και θα δοθεί χρόνος για την κατάθεση της συνεισφοράς τους.
Εκ μέρους της Νομαρχιακής Επιτροπής θα παρουσιαστεί το σχέδιο που έχει επεξεργαστεί και το οποίο από την επόμενη μέρα θα τεθεί σε μακρά διαβούλευση, αλλά και ταυτόχρονη προσπάθεια υλοποίησης. Η πρόθεση δεν είναι να "κλείσει" το θέμα, αλλά αντίθετα να εκκινήσει μια ουσιαστική προσπάθεια, η οποία μπορεί να μεταμορφώσει την περιοχή και να δώσει λύσεις στα προβλήματα των κατοίκων της.
Σε συνέντευξη του στην "Αυγή" της Τετάρτης, ο Θοδωρής Κουτσοθεοδωρής (υπεύθυνος για τη σύνταξη του προγράμματος εκ μέρους της Νομαρχιακής Επιτροπής) εξήγησε ότι η πρωτοβουλία του ΣΥΡΙΖΑ Δυτικής Αθήνας πραγματοποιήθηκε με οδηγό το σύνθημα «Ο ΣΥΡΙΖΑ είσαι εσύ». "Οφείλουμε να είμαστε το κόμμα στον χώρο ευθύνης μας κι έτσι αναλάβαμε την ευθύνη να επεξεργαστούμε εμείς την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για την περιοχή μας" ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι το σχέδιο δεν περιορίζεται σε χωροταξικά και περιβαλλοντικά ζητήματα, αλλά επεκτείνεται σε προτάσεις για τις κοινωνικές υποδομές της περιοχής, για την οικονομική ανάπτυξη, αλλά και για τη δημόσια διοίκηση και τη συμμετοχή των πολιτών στα κοινά.
Το πρόγραμμα της ημερίδας.
10.00. Έναρξη εργασιών
10.00 - 11.00. Παρουσίαση
11.00 - 13.00. Παρεμβάσεις από εκπροσώπους της κυβέρνησης και της Αυτοδιοίκησης
13.00 - 13.30. Διάλειμμα
13.30 - 15.00. Παρεμβάσεις από εκπροσώπους φορέων της περιοχής
15.00- 16.30. Τοποθετήσεις συμμετεχόντων
16.30- 17.00. Κλείσιμο - Συμπεράσματα
Μπορείτε να διαβάσετε την πρόταση για τη «Βιώσιμη ανάπτυξη της Δυτικής Αθήνας» στο site http.//www.syrizadytikiathina.blogspot.gr/