Ανταποκρινόμενος στο αίτημα της τοπικής κοινωνίας, μια που το πάρκο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης "Αντώνης Τρίτσης" συνιστά έναν από τους μεγαλύτερους πνεύμονες της Αττικής, ο υπουργός Εσωτερικών Παν. Κουρουμπλής δεσμεύτηκε για την εκταμίευση 700.000 ευρώ προκειμένου η έκταση να πάρει ξανά ζωή.
Η δέσμευση έρχεται ύστερα από αίτημα του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αττικής και συνάντηση του υπουργού με τους δημάρχους Δυτικής Αττικής, οι οποίοι συνόδευσαν τον πρόεδρο του φορέα Ανδρ. Παχατουρίδη. Ο υπουργός δεσμεύτηκε να αναζητήσει "νομοθετική οδό" ώστε "επιτέλους να υπάρχει μια σταθερή δέσμευση της πολιτείας". Εκτιμώντας ότι μπορεί να αναζητηθούν πόροι από το Πράσινο Ταμείο, προκειμένου να εξασφαλιστεί " σταθερότητα των πιστώσεων", ο υπουργός δεσμεύτηκε το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου να συναντηθεί για το θέμα με τους συναρμόδιους υπουργούς Π. Σκουρλέτη και Γ. Τσιρώνη.