Live τώρα    
Με 700.000 ευρώ ενισχύεται το πάρκο "Αντώνης Τρίτσης"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Με 700.000 ευρώ ενισχύεται το πάρκο "Αντώνης Τρίτσης"

Ανταποκρινόμενος στο αίτημα της τοπικής κοινωνίας, μια που το πάρκο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης "Αντώνης Τρίτσης" συνιστά έναν από τους μεγαλύτερους πνεύμονες της Αττικής, ο υπουργός Εσωτερικών Παν. Κουρουμπλής δεσμεύτηκε για την εκταμίευση 700.000 ευρώ προκειμένου η έκταση να πάρει ξανά ζωή.

Η δέσμευση έρχεται ύστερα από αίτημα του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αττικής και συνάντηση του υπουργού με τους δημάρχους Δυτικής Αττικής, οι οποίοι συνόδευσαν τον πρόεδρο του φορέα Ανδρ. Παχατουρίδη. Ο υπουργός δεσμεύτηκε να αναζητήσει "νομοθετική οδό" ώστε "επιτέλους να υπάρχει μια σταθερή δέσμευση της πολιτείας". Εκτιμώντας ότι μπορεί να αναζητηθούν πόροι από το Πράσινο Ταμείο, προκειμένου να εξασφαλιστεί " σταθερότητα των πιστώσεων", ο υπουργός δεσμεύτηκε το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου να συναντηθεί για το θέμα με τους συναρμόδιους υπουργούς Π. Σκουρλέτη και Γ. Τσιρώνη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0