Ερωτήματα σε μέλη της διοίκησης και αντιδράσεις από την πλευρά των εργαζόμενων δημιουργεί η πρόθεση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΥΑΘ να προκηρύξει η εταιρεία με διαδικασίες - εξπρές διαγωνισμό ύψους 65 εκατομμυρίων ευρώ για την εκ νέου παραχώρηση σε ιδιώτη υπερ-εργολάβο της διαχείρισης και των συντηρήσεων του βιολογικού καθαρισμού, αλλά και του συνόλου της επεξεργασίας των λυμάτων.
Το θέμα, όπως έγινε γνωστό, συζητήθηκε προχθές στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας μετά από πρόταση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Νίκου Παπαδάκη, ενώ τα σχετικά έγγραφα για τη σύμβαση στάλθηκαν στα μέλη του Δ.Σ. λίγες ώρες πριν τη συνεδρίαση. Μετά από έντονες ενστάσεις μελών του Δ.Σ. και τις ελλείψεις που περιείχε ο σχετικός φάκελος, το θέμα παραπέμφθηκε να συζητηθεί σε νέα συνεδρίαση. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα τον βιολογικό καθαρισμό διαχειρίζεται η εταιρεία "Άκτωρ", ενώ, σύμφωνα με εργαζόμενους, ο νέος διαγωνισμός, που θα παραδώσει σε έναν εργολάβο το σύνολο της διαχείρισης των λυμάτων, απευθύνεται στους μεγάλους παίκτες και παραχωρεί το μεγαλύτερο κομμάτι της δημόσιας πίτας σε ιδιώτες. Ενάντια στον διαγωνισμό έχει τοποθετηθεί ο εκπρόσωπος των εργαζομένων Γιώργος Αρχοντόπουλος, ο οποίος επισημαίνει ότι ο βιολογικός καθαρισμός και τα διυλιστήρια είναι από τις πιο βασικές μονάδες της εταιρείας και σήμερα τις διαχειρίζεται εργολάβος και ότι «το σωματείο έχει αντιδράσει και ζητεί την επαναφορά των μονάδων στην ΕΥΑΘ». Να σημειωθεί ότι ο διαγωνισμός θα είναι διεθνής, πενταετούς διάρκειας και αφορά το έργο της λειτουργίας, διαχείρισης και συντήρησης των εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων Θεσσαλονίκης αλλά και της Μονάδας Θερμικής Ξήρανσης. Η σύμβαση που «τρέχει» με την εταιρεία «Ακτωρ» λήγει τον ερχόμενο Μάιο.