Live τώρα    
Επανεξετάζονται όλα τα ΣΔΙΤ για τη διαχείριση απορριμμάτων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Επανεξετάζονται όλα τα ΣΔΙΤ για τη διαχείριση απορριμμάτων

Αποφασιστικό βήμα κάνει η κυβέρνηση προκειμένου να επανεξετάσει τους διαγωνισμούς για τη διαχείριση απορριμμάτων μέσω συμπράξεων Δημοσίου με ιδιώτες. Είχε προηγηθεί η ολοκλήρωση του νέου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ).

"Η κυβέρνηση, μέσω και της ήδη συσταθείσας Επιτροπής Συντονισμού Μεγάλων Έργων Υποδομής, αποφάσισε και δεσμεύεται να επανεξετάσει άμεσα το κατά πόσον ο σχεδιασμός όλων των έργων ΣΔΙΤ Απορριμμάτων (Πελοποννήσου, Ηπείρου, Σερρών, Ηλείας) είναι σύμφωνος με την κοινοτική και εθνική νομοθεσία (ΕΣΔΑ 2015) και να μην υπογράψει εκείνα που δεν συνάδουν με τις αρχές και τους στόχους του εθνικού σχεδίου" αναφέρουν σε κοινή τους ανακοίνωση τα συναρμόδια υπουργεία Εσωτερικών, Οικονομίας και Περιβάλλοντος.

Ταυτόχρονα εκφράζουν τη δέσμευση ότι "χωρίς χρονοτριβή" θα συμβάλλουν στο πλαίσιο της αναθεώρησης των περιφερειακών σχεδιασμών (ΠΕΣΔΑ) και σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους αυτοδιοικητικούς φορείς "στη χρηματοδότηση και υλοποίηση του νέων σχεδιασμών ολοκληρωμένης διαχείρισης αποβλήτων που θα προκύψουν, με βάση τον σεβασμό στο δημόσιο συμφέρον και το σύγχρονο ευρωπαϊκό περιβαλλοντικό κεκτημένο".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0