Live τώρα    
Αθώο το Δ.Σ. Νίκαιας απέναντι στον νόμο Μητσοτάκη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αθώο το Δ.Σ. Νίκαιας απέναντι στον νόμο Μητσοτάκη

Αθώοι κρίθηκαν από το το Πλημμελειοδικείο Πειραιά οι 44 δημοτικοί σύμβουλοι Νίκαιας - Αγ. Ι. Ρέντη για την υπόθεση άρνησής τους να διενεργηθεί ο επανέλεγχος μετατροπής των συμβάσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου Μητσοτάκη, που θα οδηγούσε σε απολύσεις εργαζόμενους. Οι 44 δημοτικοί σύμβουλοι απαλλάσσονται από την κατηγορία της απείθειας, με την οποία είχαν παραπεμφθεί στη Δικαιοσύνη ύστερα από μηνυτήρια αναφορά του τέως υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυρ. Μητσοτάκη προς την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου τον Σεπτέμβριο του 2014.

Το δικαστήριο δέχθηκε ότι η διάταξη του νόμου Μητσοτάκη (Ν. 4250/2014) βάσει της οποίας κατηγορήθηκε το δημοτικό συμβούλιο, καταργήθηκε με νέα διάταξη του Νόμου Κατρούγκαλου (Ν.4325/2015) με σκέψεις περί νομιμότητας και αμφίβολης συνταγματικότητας της παλαιάς διάταξης, δικαιώνοντας διπλά το δημοτικό συμβούλιο Νίκαιας - Αγ. Ι. Ρέντη.

Εκκρεμεί η δίκη του δημάρχου Λάρισας Απ. Καλογιάννη, που λόγω του δημοψηφίσματος μετατέθηκε για τον Οκτώβριο του 2015. Ενώ για τους δημάρχους Ζωγράφου Τ. Καφατσάκη, Χαλανδρίου Σ. Ρούσσου και Πατρέων Κ. Πελετίδη δεν έχει οριστεί ακόμη δικάσιμος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0