Αποζημίωση ύψους 20.000 ευρώ διεκδικεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας τεχνική εταιρεία καθώς το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο καθυστέρησε δεκαέξι και πλέον χρόνια να εκδώσει απόφαση που την αφορούσε. Αν σε αυτά προστεθούν και τα δυόμισι χρόνια που χρειάστηκε το Διοικητικό Εφετείο για να εξετάσει την προσφυγή της εταιρείας, τότε η τελεσίδικη απόφαση καθυστέρησε περί τα είκοσι χρόνια...
Η εταιρεία ζητάει την αποζημίωση για την ηθική βλάβη που υπέστη από την παραβίαση του δικαιώματός της σε ταχεία απονομή της Δικαιοσύνης.
Η πρώτη προσφυγή είχε γίνει το 1995 στο Διοικητικό Εφετείο και ακολούθησε το 1998 η προσφυγή στο ΣτΕ για αναίρεση της εφετειακής απόφασης. Τελικά η συζήτηση προσδιορίστηκε για τις 5 Δεκεμβρίου 2001 κι από τότε μέχρι σήμερα μεσολάβησαν δεκαέξι αναβολές λόγω κωλυμάτων που επικαλούνταν οι δικαστές.
Η εταιρεία χαρακτηρίζει "συγκλονιστικά υπερβολικό και μη εύλογο" το διάστημα των 16 και άνω ετών που χρειάστηκε το ΣτΕ μετά από δεκαέξι αναβολές να εκδώσει την απόφασή του και υπογραμμίζει ότι η τεράστια αυτή καθυστέρηση έκδοσης της δικαστικής απόφασης δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις της εύλογης διάρκειας της δίκης, όπως προβλέπει η ελληνική νομοθεσία (νόμος 4055/2012), αλλά ούτε καλύπτει τις απαιτήσεις της ΕΣΔΑ για λογική προθεσμία έκδοσης των δικαστικών αποφάσεων.