Παντελώς ανυπόστατη είναι η αναφερόμενη λίστα σε φυσικά πρόσωπα δημοσιογράφων οι οποίοι χρηματίστηκαν από το ΚΕΕΛΠΝΟ, σύμφωνα με ανακοίνωση του προέδρου Αθανάσιου Γιαννόπουλου.
Όπως αναφέρει ειδικότερα ο κ. Γιαννόπουλος, «το ΚΕΛΠΝΟ ουδέποτε αποζημίωσε οιονδήποτε δημοσιογράφο (φυσικό πρόσωπο), αντιθέτως, διαχρονικά και βάσει αρμοδιότητας, υλοποιεί εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης μέσω των ΜΜΕ" - τηλεόραση, ραδιόφωνο, Τύπος, Διαδίκτυο κ.τ.λ. Κάθε δράση σημειώνει, «σύμφωνα με τα δεδομένα των οικονομικών μας υπηρεσιών εγένετο με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, με παραστατικά και παραδοτέα - ως επίσης οι κατά το παρελθόν γενόμενοι έλεγχοι από αρμόδια οικονομικά όργανα δεν καταλόγισαν ευθύνες ούτε στη διοίκηση ούτε στους υπαλλήλους του Οργανισμού». Καταλήγει μάλιστα: «Αυτά που ανεφέρθησαν από τον υπουργό Εθνικής Αμύνης για μαύρα χρήματα τα οποία εδόθησαν κατά καιρούς από το ΚΕΕΛΠΝΟ σε δημοσιογράφους είναι εκτός πραγματικότητας».