Αναστάτωση και κλίμα ανησυχίας προκάλεσε μεταξύ των εργαζομένων της ΕΡΤ η είδηση, ήδη από την Κυριακή, ότι οι πιστωτές ζητούν από την ελληνική κυβέρνηση την ανάκληση των "μονομερών ενεργειών", περιλαμβάνοντας σε αυτές και τον νόμο για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ. Εκτός από τη γελοία πλευρά του θέματος, αν φανταστεί κανείς ότι η ΕΡΤ ξανα-κλείνει και... ξανα-ξανα-ανοίγει, το ερώτημα ήταν τι μέλλει γενέσθαι με το προσωπικό που επανήλθε στις 11 Ιουνίου, περί τα 2.000 άτομα.
Την απάντηση έδωσε το περιβάλλον του υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης Γιώργου Κατρούγκαλου και αφορά όλους τους επαναπροσληφθέντες εργαζόμενους τους τελευταίους πέντε μήνες: οι εργαζόμενοι που επαναπροσλήφθηκαν θα παραμείνουν και θα αφαιρεθούν από τον συνολικό αριθμό των προσλήψεων που προβλέπονται στον προϋπολογισμό. Για το θέμα της ΕΡΤ, αναμένεται και επίσημη τοποθέτηση του αρμόδιου υπουργού Νίκου Παππά.
Σημειώνεται ότι στη συμφωνία που υπεγράφη προβλέπεται ότι μεταξύ άλλων:
«Οι ελληνικές αρχές οφείλουν να πραγματοποιήσουν τις ακόλουθες ενέργειες:[...]
»Εξαιρουμένου του νόμου για την ανθρωπιστική κρίση, η ελληνική κυβέρνηση θα επανεξετάσει, με σκοπό να τις τροποποιήσει, τις θεσπισθείσες νομοθετικές πράξεις που δεν συνάδουν με τη συμφωνία της 20ής Φεβρουαρίου διότι συνιστούν υπαναχώρηση σε σχέση με δεσμεύσεις από προηγούμενα προγράμματα ή θα προσδιορίσει σαφή ισοδύναμα για την αντιστάθμιση των δικαιωμάτων που αποκτήθηκαν συνεπεία των ανωτέρω πράξεων».
Α.Γ.Ν.