Καθυστέρηση εντοπίζεται στην καταβολή προνοιακών επιδομάτων, καθώς η εκταμίευση των πόρων αναμενόταν κανονικά χθες από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους ώστε να μεταβιβαστούν στους δήμους και ακολούθως στους δικαιούχους με δίγραμμη επιταγή, την οποία θα εξαργύρωναν από τις τράπεζες.
Μετά από αγωνιώδη αιτήματα των δικαιούχων ο Δήμος Αθηναίων ενημέρωσε χθες για την καθυστέρηση διαβεβαιώνοντας ταυτόχρονα ότι "η κοινωνική υπηρεσία του δήμου είναι έτοιμη να προβεί αμέσως στην κατάθεση των χρημάτων στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων, μόλις αυτά παραληφθούν από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους". Ενημερώνει, μάλιστα, ότι "για πρώτη φορά τα ποσά των προνοιακών επιδομάτων για το έτος 2014 εισήχθησαν ηλεκτρονικά στα αρχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (εφαρμογή TAXIS) από τον Δήμο Αθηναίων. Ως εκ τούτου δεν απαιτείται οι δικαιούχοι να επισκέπτονται τις υπηρεσίες του δήμου προκειμένου να παραλάβουν βεβαιώσεις για φορολογική χρήση".
Να σημειωθεί ότι ο Δήμος Αθηναίων οφείλει να κατανείμει 11,5 εκατ. ευρώ σε 14.238 δικαιούχους, οι οποίοι διαμένουν στους δήμους του Κεντρικού Τομέα Αττικής (Αθηναίων, Βύρωνα, Γαλατσίου, Δάφνης - Υμηττού, Ζωγράφου, Ηλιούπολης, Καισαριανής, Ν. Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας).
Η.Β.